vineri, 6 februarie 2015

Cartofi dulci cu pasta de brânză


Se dau doi oameni jumătate flămânzi, într-o seară rece și cam târzie, plus o oboseală de o săptămână și niciun meniu pregătit din timp. Mai avem câteva legume rătăcite în jumătate de frigider gol și o lipsă totală de chef de gătit chestii complicate.
De la aceste date ale problemei, să se găsească necunoscuta, respectiv cina pentru doi oameni și jumătate, obosiți și fără chef de petrecut seara în bucătărie.
Aşadar, avem doi cartofi dulci rătăciţi prin frigider, a căror soartă a rămas incertă de când s-a terminat peştele la grătar. Pe acelaşi raft - trei fire de ceapă verde, o jumătate de ardei roşu şi o bucăţică de brânză de vaci. Mda... parcă merge luat în calcul și borcănelul de iaurt de capră, nu?
Din toate astea a ieșit, în cele din urmă, o cină poate chiar mai sățioasă decât ne-am fi dorit. Cartofii dulci sunt bogați în proteine și sățioși, dar nu îngrașă, ba chiar te ajută în curele de slăbire, zice aici.
Am curățat cartofii și i-am tăiat felii, apoi i-am uns cu un pic de ulei, sare, piper și cimbru uscat, apoi i-am aruncat într-o tavă, în cuptorul fierbinte. Nu știu cât au stat exact, poate 20-25 de minute.
În acest timp, am tăiat ceapa verde și ardeiul, apoi le-am aruncat să se zăpăcească într-un castron cu iaurtul și brânza de vaci. Plus o lingură de miere, sare, piper alb, câteva nuci caju zdrobite și un pic de busuioc verde.
Cam atât. Cam bun.
Deci se poate și ușor, și simplu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu