sâmbătă, 18 iunie 2011

Un pic de Italia

Am revenit, după câteva zile în ţara lui Dante. Din cele aproape 500 de fotografii făcute acolo, am ales câteva pentru voi. Le las pentru data viitoare pe cele cu ajutorul cărora voi ilustra aventurile culinare. Şi nici poveşti despre drum nu vă spun încă.
Acum las doar imaginile să vorbească.

Verona. Balconul Julietei.
Balconul altcuiva...
Tot Verona.
Veneţia. Palatul Ducal.
Veneţia.
Valpolicella, patria vinului.
Verona, la doi paşi de Arena, pregătiri pentru spectacol.

Valpollicela, crama Nicolis, de unde vine cel mai bun vin roşu din lume - Amarone.
Undeva între Verona şi Veneţia, după o zi obositoare.

Mai multe găsiţi aici .

4 comentarii:

  1. Ce locuri faine ai văzut!
    Aştept cu interes poveştile.
    Şi ce ingrediente ai mai descoperit?

    RăspundețiȘtergere
  2. Teodora, imi tot fac curaj sa ma apuc de scris, pentru ca nu stiu cu ce sa incep. Si am si mancat tot felul de ciudatenii pe acolo pe langa pizza si inghetata.

    RăspundețiȘtergere
  3. de câtă vreme îmi doresc să ajung şi eu în ţara asta, minunate poze...

    RăspundețiȘtergere
  4. puideblog, si eu mi-am dorit foarte tare. Iar dupa ce am vazut Verona (care mi-a placut infinit mai mult decat Venetia), mi-e clar ca nu mai este Amsterdam orasul in care as vrea sa traiesc...

    RăspundețiȘtergere