sâmbătă, 23 martie 2013

Pe locuri, fiți gata, votați!

Am lansat recent concursul ”De ce carte, dacă avem blog?”, cu premii oferite de librăria online Books Express. Întrebarea era de ce să mai citim cărți culinare, dacă avem atâtea bloguri, iar internetul este plin de rețete. Am primit răspunsuri cuprinse în postări frumoase, pe diferite bloguri. Mă bucur să văd că încă iubim cartea în forma ei clasică și că mai găsim încă, între pagini, mai mult decât ne poate oferi internetul.
 
Având aceste postări, trebuie să alegem acum câștigătorii. Dar să vedem întâi cu cine avem de-a face, în ordinea intrării în concurs:
 
”Toți cunoscuții mei știu că una dintre cele mai mari pasiuni ale mele este gătitul. La fel de mult îmi place să citesc. Soțul meu râde deseori de mine că citesc în timp ce gătesc. Dacă am o carte interesantă nu o pot lăsa din mână, dar mai trebuie să și mâncăm așa că îmbin utilul cu plăcutul. Citesc oricând am timp și mi-aș dori să am mai mult timp pentru citit.”
citiți mai departe aici
 
”Cu ceva vreme in urma, am citit un articol interesant pe un blog de suflet : Bucatareli la borcan. Vi-l recomand cu drag, este mai mult decat un blog culinar. E un blog cu patos, povesti bune, copii nazdravani si amintiri ascunse prin borcane. ”
citiți mai departe aici
 
Biolandia / Biolandia Blog - ”Mai citește cineva cărți de bucate?”
”Pentru ca am descoperit un concurs foarte interesant organizat de Bucatareli la borcan si sponsorizat de libraria online Books Express, care ofera ca premiu un voucher pentru achizitionarea de carti, iar eu iubesc cartile, am decis sa ma inscriu la concurs. Ce am de facut este sa raspund la intrebarea de ce am mai citi carti culinare, daca internetul este plin de retete si bloguri culinare. Ocazie excelenta ca sa va vorbesc, voua, cititorilor Biolandia, despre mine si despre cele doua pasiuni ale mele, cititul si gatitul.”
citiți mai departe aici
 
Așadar, până în 29 martie, ora 23.59, puteți alege prin vot postarea care v-a plăcut cel mai mult, bifând-o în formularul existent în bara din stânga, pe acest blog. Puteți da un singur vot, puteți alege o singură postare. Câștigător va fi bloggerul care renuește cel mai mare număr de voturi.
Între timp, eu și un reprezentant al Books Express vom alege cea mai interesantă postare, evaluând originalitatea, argumentele aduse, calitatea scriiturii și corectiduinea din punct de vedere gramatical. fiecare criteriu va primi maximum două puncte, câștigător fiind bloggerul care acumulează cel mai mare punctaj.
Ce primesc câștigătorii? Cte un voucher în valoare de 150 de lei pentru cumpărături în librăria online Books Express. Și pentru că este un concurs în care toată lumea câștigă, cine nu primește vreunul din cele două premii va beneficia de o reducere de 50% la prima comandă plasată în librărie până în 15 aprilie. Iar reducerea se aplică inclusiv cărților aflate deja în promoții.
 
Succes participanților!
Pe locuri, fiți gata.... votați! 
 

2 comentarii:

  1. Cei care primesc voucher si comanda carti de o valoare mult mai mare beneficiaza de reducerea de 50% pentru suma ce depasteste 150 lei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Oana! Premiile nu se cumulează. Se poate beneficia de reducerea de 50% la o comanda ulterioară! :) Succes

      Ștergere