duminică, 31 martie 2013

Am avut concurs, acum avem câștigători

Tadaaaammm... 
Am avut concurs, avem și câștigători. De ce să citim cărți dacă avem bloguri culinare? De ce să ne mai încurcăm cu pagini din hârtie dacă atâtea pagini de internet de așteaptă? În două săptămâni, am avut de răspuns la aceste întrebări și de votat apoi câștigătorii. 
Librăria online Books Express a pus la bătaie două vouchere de 150 de lei pentru autorul celei mai interesante postări și pentru cel care a scris cea mai populară postare. Plus o reducere de 50% pentru ceilalți participanți, aplicabilă la orice comandă făcută până în 15 aprilie.
Trei bloggeri s-au înscris în concurs, așa că am avut, în ordine, postări de la Ioana Dreghiciu, Oana și Biolandia.
Așadar, să vedem cine a avut cea mai populară postare, conform voturilor strânse prin www.surveymonkey.com. Au fost 41 de voturi, din care 32 pentru Oana. 

Mai greu a fost să alegem cea mai interesanta postare, dar ne-am decis pentru Ioana Dreghiciu. 
Partea cea mai frumoasă, în acest concurs, este că toti participanții câștigă, indiferent dacă iau premiu sau nu. În concluzie, avem vouchere pentru Oana și pentru Ioana Dreghiciu, iar pentru Biolandia o reducere de 50% la prima comandă plasata la Books Express până în 15 aprilie. 
Felicitări tuturor!

8 comentarii:

  1. Multumesc mult :)
    Desi e seara si sunt terminata dupa o zi cu nazdravanii mei, vestea buna mi-a incarcat bateriile! Abia astept sa ma rasfat cu cateva titluri... delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari inca o data, Oana! Ma bucur pentru tine. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru premiu iau legatura cu cei de la Books Express?

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, scrie-mi pe bucatarelilaborcan (at) gmail.com. Am nevoie de adresa ta de e-mail pentru a primi premiul. Vei fi contactata de cei de la Books Express. Cu drag. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru premiu. Sincer nu ma asteptam si deja ma vedeam cu reducerea de 50%. Va multumesc! Am trimis adresa de e-mail la bucatarelilaborcan@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, ma bucur pentru tine. Am primit adresa si am trimis-o celor de la Books Express. Si cred ca ai deja ceva in mail! :)

      Ștergere
  6. Gabi,
    mi-am luat http://www.books-express.ro/book/9781566567930/The-Turkish-Cookbook-Regional-Recipes-and-Stories.html folosind voucherul ( acum vad ca s-a scumpit, eu m-am incadrat perfect ca suma). Este grozava, nici nu stiu cum sa-ti multumesc pentru concurs! Am deja o lista lunga lunga lunga de tot de preparat si un sot extrem de fericit cand se ridica cu burta plina de la masa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult, Oana. Astept sa iti vad lista. :) Te pup.

      Ștergere