luni, 14 iunie 2010

Vremea florilor de soc

Am trecut azi prin piață și am văzut pe o tarabă o ditamai grămada de flori de soc proaspete. Credeam că a trecut vremea florilor de soc, dar pare-se că, la fel ca și oamenii, nu înfloresc toți odată.
Pentru că nu mă pot lăuda cu o rețetă proprie de socată, am căutat prin alte părți. Și, pentru că nu este frumos să îți însușești ce nu este al tău, vă spun deschis că am găsit ce căutam la gustos.ro.
Ingrediente
10-12 flori mari soc (se pot adauga si mai multe daca va place sucul mai concentrat)
1 kg de zahar (se poate inlocui cu miere)
2-3 lamai mari
8 gr drojdie proaspata
8 litri de apa rece
un borcan de 10 litri
Continuarea o găsiți aici.
(Sursa imaginii: GradinaMea.ro)

2 comentarii:

  1. Reteta asta o incerc si eu ,am comanda de la Iulia.Intru in competitie.
    Anda

    RăspundețiȘtergere
  2. Astept sa vad rezultatul. Ma ofer sa fiu tester, daca ai nevoie.

    RăspundețiȘtergere