luni, 1 noiembrie 2010

Două premii. Prea puţine...

Grea muncă am avut în ultimele două zile... De numărat cu mult peste o sută de comentarii şi de ales cel mai cel dintre ele. Nu a fost uşor, dar am înfrânt!
Pe ultima sută de metri, s-a făcut departajarea între Nicole şi Teodora, pentru titlul de cel mai activ comentator al lunii octombrie. Până la urmă, cu un scor de 41 la 30, a învins Nicole. Felicitări, dragă câştigătoare! Un borcan cu miere cu nuci, migdale şi alune te aşteaptă...
Cel mai dificil însă a fost să aleg cel mai original comentariu. Fără a-i pune în umbră pe ceilalţi comentatori, am avut de făcut o grea alegere între o serie de comentarii postate de către Nicole, Teodora, Zazuza şi Ana B. Subiectivă alegere, personală şi oricând discutabilă... aşa că... the winner is... Teodora, cu unul din comentariile postate la "Legume iuţite (P.S. Legume iuţite cu ardei plimbăreţi)", în urma căruia am şi modificat titlul postării. Teodora, ca să rămânem în nota postării pe care ai comentat-o, ai de la mine un borcan cu salată de ardei iuţi.
Pentru clarificarea adevărului istoric (hehe!), aveţi mai jos comentariul împricinat:

Grea alegere, mai ales că alte două comentarii simpatice au venit imediat după încheierea concursului... Pot spera că cei care nu au câştigat acum să aibă mai mult noroc în decembrie, când va fi următorul concurs, după acelaşi tipar. Mă gândesc de pe acum ce minunăţii la borcan să pregătesc pentru premianţi...
Şi, pentru că, în octombrie au scris prima oară comentarii pe acest blog, le urez bun venit doctorului, Zânei bune rău, ancuţei, Elenei Toma, Adelinei. Aceeaşi călduroasă urare pentru puideblog, mira86, Carmen, Andreea şi pentru anonimului Gourmand. Deşi are antecedente pe acest blog, le salut pe Anda (cea mai activă comentatoare de la concursul trecut) şi pe originala zoozie, pe care o aştept încă la o degustare de cireşe murate...
Mulţumiri tuturor celor care au găsit timp să comenteze pe blogul meu şi îi aştept şi în continuare, cu idei, recomandări şi, mai ales, critici.

14 comentarii:

  1. Gabi, sunt onorata! M-am simtit asa de acasa la tine pe blog! Am invatat multe si sfaturile tale chiar le-am pus in aplicare! Mi-e pofta de miere si nuci, dar sa stii ca de acum incolo, eu comentez, dar nu mai concurez pentru ca am un avantaj fata de ceilalti comentatori, si anume ca stau zilnic cu nasul in cateva bloguri, asa ca nu se face sa concurezi asa cu, cu avantaje. Dar nu ma opresc din comentat, ca de.....imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicole, mi se pare corecta abordarea ta. Nu am impus nicio regula in acest sens (este abia al doilea concurs), dar cred ca este de bun simt sa dam si altora sanse. Te astept in continuare aici, cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Iupia! :)
    Vă rog să vă opriţi o clipă din aplauze... :)
    ...ca să vă spun cât de onorată sunt de acest premiu!
    Şi mie mi-au plăcut multe comentarii (cum spune şi Gabi că a avut o grea misie), aşa că am fost cu atât mai surprinsă că... io...
    Mulţumesc foarte mult!
    (reverenţă)

    P.S. Şi eu zic (precum Nicole) că odată ce eu voi gusta acum din bunătăţile făcute de tine, Gabi, sunt gata ca pe viitor să vin al tine în vizită în afara concursurilor ce vor urma şi să le urez baftă interlocutoarelor noastre.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu inca citesc de fiecare data cand am ocazia postarile tale mai vechi, ca pe o carte de bucate cu personaje. Toate legumele si fructele din bucataria ta au ochi, gura (zambind sau nu, dupa caz) si nas. Si toate se bucura de borcaniada!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Teodora, te astept cu mare drag.

    @Andreea, ma bucur ca si postarile vechi sunt interesante si inca mai suscita comentarii. Cat despre legume, vor sau nu vor, tot in borcan sau farfurie ajung. Viata e frumoasa oricum, trebuie sa stii sa o privesti...

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu cred ca cel mai frumos cadou pt noi este chiar blogul tau. Mi-am facut aproape un tabiet din a intra zilnic aici si pe inca alte 3 bloguri. Parca nici ziua nu este completa cand se intampla sa nu am ce citi nou pe nici unul dintre ele,din fericire am norocul sa se intample f rar asta. Te citim cu sau fara premii, daca mai vin si ele cu atat mai bine :) Spor la bucatarit! Asteptam retete noi.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Ana B. Fug sa caut in desaga, sa vedem ce pregatim maine. Mai mult ca sigur, ceva bun si destul de usor incat sa preferati de acum varianta facuta in casa, in locul celei cumparate. Asta desi nu imi propun sa sabotez producatorii de lactate!....

    RăspundețiȘtergere
  8. eu consider ca Teodora isi merita premiul, mai ales ca, stim cu totii, sa gasesti un nume bun de produs nu e chiar asa usor :)! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  9. ps: eu nu stiam ca particip la concurs de altfel hahaha, caci comentez de drag, nu de interes :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Zazuza, stiu ca nu stiai si nu erai singura... Ma bucur sa vad ca nu concursurile ii motiveaza pe cititori sa comenteze. Eu va astept aici cu drag si cu concurs, si fara. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Am primit premiul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dar la o asa incercare nu am mai fost supusa pana acum: tre' sa-l las cateva zile ca sa se fragezeasca! Asa ca l-am asezat frumos in bucatarie si o sa mustaceasc pe langa el pana se face desi arata mult prea gragalas pentru a fi mancat!
    Multumesc Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cateva zile trec repede... Nicole, numai sa nu le mananci seara, ca au efect energizant.
    Sau, poate, chiar seara ar fi cel mai bine sa mananci din borcanul acela??... :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai da, Nicole. si pe urma ne intalnim in zona Obraznicaturilor mari si mici... :))

    RăspundețiȘtergere