joi, 2 februarie 2012

O leapşă

Cam de multişor aşteaptă o leapşă (i se mai spune şi premiu, dar eu prefer varianta provocatoare), primită de la un cititor drag al blogului meu - Sidy. Mi-am luat inima în dinţi şi laptopul în braţe şi am purces la scris, că doar nu e frumos să las nereperata onoarea mea de blogger serios. Sigur, cu mici adaptări date de specificul "Bucătărelilor la borcan".

1.Care este reţeta mea preferată postată pe blog...
Mmmmm.... Greu de răspuns. Dacă mă întrebi când tremur de frig, voi spune că vinul fiert cu portocale, iar dacă îmi este cald voi cere probabil un suc de căpşuni cu lămâie. De Sărbători mă dau în vânt după puiul în cojocel cu susan. Iar vara nici nu ştiu ce să aleg: dulceaţa de zmeură ori siropul de ghimbir?
2. Care este desertul meu preferat postat pe blog...
Aici votez cu două mâini pentru tortul cu mere.

3. Ce mâncare nu aş încerca niciodată...
Nu am idei preconcepute. Am murat cireşe, struguri şi pere. Din vinete şi ardei iuţi am făcut dulceaţă. Am mâncat măgar afumat şi carne de cal crudă. Am gustat niste vietăţi marine pescuite atât de recent din Marea Nordului încât puteai jura că încă mişcă. Cu ruşine recunosc faptul că l-am mâncat inclusiv pe Marcelică, viţelul pe care l-am hrănit, la un moment dat, cu biberonul.
Nu aş putea spune că nu-mi plac gândacii crocanţi în sos de soia cât timp nu am habar care le este gustul. În principiu, refuz să mănânc doar ce nu e bine spălat şi doar ce este garantat nepurtător de viitoare infecţii.
Şi sigur nu l-aş mânca pe Remy, hamsterul nostru gri, botezat astfel ca omagiu adus celui mai blănos bucătar din lumea desenelor animate.
Dar asta e o altă poveste...

Ee, cum am luat-o eu, aşa o dau mai departe.
Către cine? Către Mitinita, Bunătăţi de la Oana, Caietul cu reţete, Cu Lili în bucătărie şi către cine mai doreşte să atace subiectul.  
M-aţi auzit??

9 comentarii:

  1. Esti nostima tare sa stii.La cat mai multe premii.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. DiaMar, umorul este o arma care sigur nu va cadea vreodata in mana dusmanilor.
    M-as bucura sa preiei leapsa.
    Te astept cu drag aici. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Gabitza esti o dulce si o scumpa....
    Ma bucur ca ai scris dar ai uitat sa-ti iei premiul poza cu un simplu Copy-Paste.
    Te tzuc cu mult drag.....!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gabi esti o dulce!!!Merci de leapsa, te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabi, n-am venit în vizită să-ţi preiau leapşa, ci să-ţi mulţumesc şi aici încă o dată pentru gustosul premiu de la Biolandia! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Daria, oricine e binevenit aici, indiferent de scopul si durata vizitei. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Waw Gabi !!! Daca ai sti tu ce minunatii am primit de la Biolandia !!! Toate numai bune pentru iubitul meu nepotel....hmmmm ce se va bucura el !
    Acum merg direct la ei sa vad ce bunatati mai au.
    Am fost incantata de tot.
    Multumesc mult de tot.
    Te tzuc cu mare drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur, Sidy. Drept multumire, le poti da un Like pe pagina lor de Facebook. Asa intri in alt concurs, pe care il au acum in derulare. Ș)

      Ștergere