luni, 4 februarie 2013

Cu drag, despre o ”săpunieră” și un Moș


Moș Crăciun a încurcat lunile și m-a vizitat, în weekend. Nu a venit cu mâna goală, ci cu un aparat foto. Am fost așa de mirată că îl văd pe Moș încât nici nu mi-am dat seama, de la început, ce are în sac pentru mine. Și avea în sac așa ceva:

De mult plângeam eu după un Nikon, deși ”săpuniera” Panasonic Lumix mă slujește cu credință de câțiva ani buni. Cum fiecare lucru are vremea lui, am ajuns la concluzia ca vremea ”săpunierei” a trecut, așa că intenționez să o scot la pensie. Am însă o bănuială că nu va sta mult pe bară, pentru că un bucătar - fotograf - și - posibil - viitor - blogger din noua generație vine tare din urmă. 
De bucurie că am cu ce, mai mult acum decât înainte, am povestit puțin pe Rețete de blogging despre cum să  faci fotografii reușite pentru blog cu o săpunieră și despre cum faci lumina naturală să lucreze în folosul tău. Asta așa, în memoria tehnicii trecute.
O săptămâna ușoară să aveți!

2 comentarii:

  1. eu am zis mereu ca iti trebuie de fapt un aparat acceptabil, un ochi bun si o lumina naturala excelenta :). felicitari pentru noua jucarie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adicatelea e ca-n viata: poti avea succes daca stai rezonabil cu materialul, ai ceva minte si te ajuta si conjunctura. :))
    Multuma fain. Acum sa vad cum fac sa ajung si eu acasa pe lumina.

    RăspundețiȘtergere