luni, 21 iunie 2010

Abonament la Plafar

”Anason aveți?”, ”Ce anume?... Ăăăă, nu cred... Dacă nu e pe raft, înseamnă că nu avem”. Îi explic vânzătoarei că sunt niște semințe care se pun în prăjituri și dulcețuri, dar privirea ei nevinovată mă convinge că habar nu are despre ce vorbesc. Despre șofran nici nu mai are sens să întreb...
După alte două dialoguri similare, în alte hypermarketuri, mă reorientez și intru într-o doară la Plafar. Parcă de aici cumpăra soțul anason în vremea în care eram ”operatoare de biberoane”... Văd ce au prin rafturi și îmi dau seama ce prostie am făcut că am pierdut timpul căutând aiurea semințe și prafuri despre care vânzătorii nu au auzit.
Găseam aici și anason, și ienupăr, paprika bucățele, piper roșu, alături de mult mai cunoscutele boabe de muștar, oregano, nucșoară, busuioc sau coriandru... De banii pe care i-am dat în altă parte pe două plicuri cu câte două bețe de scorțișoară, aș fi putut lua lejer un mănunchi întreg de aici.
Până acum intram la Plafar doar dacă nu găseam Chelstop la farmacie. Dar acum m-am hotărât: nici nu mai întreb la supermaket, să se uite ciudat la mine vreo vânzătoare de parcă i-aș cere ierburi de făcut vrăji...

2 comentarii:

  1. M-ai convins! Imi fac si eu abonament la plafar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Andreea, sunt atatea lucruri interesante acolo, ca am ramas cu gura cascata. Si in piata mai gasesti ceva, dar nu tot timpul. De exemplu, semintele de marar nu se gasesc nici la plafar, dar nici in piata nu am prea vazut, desi sunt extraordinare in mancare.

    RăspundețiȘtergere