luni, 2 august 2010

Primele premii

Luna iulie s-a încheiat, vacanța mea la fel, mă întorc în infernalul București cu forțe noi și chef de bucătărit. Și cu premii. Mai exact, cu premiile despre care vă vorbeam aici, pentru comentariile venite de la cititorii blogului, în cursul lunii iulie.
Așadar, cel mai activ comentator a fost, de departe, Anda. Nu știu ce și cât a citit dintre toate postările mele, dar știu sigur că a comentat de opt ori. Anda, te poți apuca să faci un maldăr de clătite, atâtea câte să umpli cu un borcan de dulceață de fructe. Ori papanași...

Cu premiul pentru cel mai interesant comentariu a fost mai greu... Sofia mi-a trimis o rețetă interesantă de oțet aromatizat, iar un Anonim m-a făcut curioasă în legătură cu proprietățile afrodisiace ale pepenelui galben. Zazuza, nu m-am gândit să fac porumbul copt în folie, până nu mi-ai spus tu. Iar dacă dau cumva de ciocolată fără calorii, te anunț! :)
DiAnais, mulțumesc pentru pontul cu porumbul de la Curtis Stone, nu știam de el. Ana B, îți mulțumesc și ție pentru pontul cu zmeura din Piața Norilor, dar și pentru ideea de a face dulcețuri și pentru cei care nu pot consuma zahăr. Sarah, te aștept să îmi spui cum ți-au ieșit vinetele... Iar de la tine, evelina, aștept detalii privind meniurile ”Adunare generală”...
Dar, pentru că trebuia să decid ceva, până la urmă, am ales ca premiul să meargă la zoozie. De ce mi-a plăcut comentariul ei? Poate din cauza spiritului de contradicție și a detaliilor aduse în sprijinul unei opinii care nu coincidea neapărat cu a mea. Așadar, zoozie, un borcan de cireșe murate se pregătește să plece spre tine...
Mulțumesc tuturor celor care au comentat și pe care nu am reușit să îi trec aici în revistă. Fiecare din comentariile voastre mă bucură, pentru că mă face să înțeleg că nu scriu aici degeaba.
Vă aștept în continuare părerile - nu neapărat pro - legat de ceea ce experimentez și împărtășesc cu voi.
Și ca să vedeți că nu uit recomandările ori solicitările venite de la voi, la cererea publicului voi face o excepție de la regula ”nu-mi plac ciorbele”, astfel că, la prima întâlnire, vă voi povesti despre o ciorbă. Mai exact, despre ciorba rădăuțeană, care face furori în familia mea și care este sora de nedespărțit a oțetului aromat cu ardei iute și usturoi.
Așadar, pe data viitoare!

3 comentarii:

  1. multumim!

    pot sa iti trimit pe un mail coordionate sau ne putem intalni daca esti prin bucuresti (sa vedem ce spun si termometrele) :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ma banuiesti ca nu am citit tot cand ti*am trimis comentariul?
    Ei/asta e /ne vedem noi....

    RăspundețiȘtergere
  3. Eee, Anda, cum sa te banuiesc de ceva rau? Doar esti cel mai activ comentator... :)

    RăspundețiȘtergere